ΠΡΩΣΩΠΙΚΟ BLOG ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ

ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ---------- ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η' ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΣΑΣ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ BLOG ---------

ghfhffgfmhj

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΤΕΡ BRUSHLESS SENSORED ΚΑΙ SENSORLESS


sensored motor               sensoreless motor
               
Ενας βασικος διαχωρισμος που γινετε αναμεσα στα brushless ειναι αναμεσα σε sensored και sensorless!!
   Kατ αρχας να διευκρινισω οτι δεν υπαρχει brushed sensored!!Tα sensored ειναι τα μοτερ που εχουν εναν αισθητηρα αναγνωρισης της θεσης του ροτορα σε σχεση με τους μαγνητες της κασας ενω τα sensorless ειναι αυτα που δεν εχουν !!
  Η υπαρξη του σενσορα ευνοει την λειτουργια του μοτερ καθως λεει ανα πασα στιγμη στο esc που βρισκετε ο ροτορας μεσα στην κασα κ δινει σε εκεινο το σημειο τα ρευματα ενω στα μοτερ χωρις σενσορα τα ρευματα δινονται οταν ο ροτορας βρεθει σε μια συγκεκριμενη θεση! θα μπρουσε κανεις να το παραληλησει με τον αμεσο ψεκασμο που εχουν τα κανονικα αυτοκινητα !
  Με πιο απλα λογια οταν ενα μοτερ sensored γυρναει υπαρχει πιο αμεση αποκριση στο γκαζι καλυτερη αποδοτικοτητα (βγαινει οσο περισσοτερη δυναμη μπορει δωσει) αρα κ χαμηλοτερη καταναλωση ρευματος αν κ ειναι αμελιταια αλλα η συμαντικοτερη διαφορα ειναι το λεγομενο cogging (σε πολυ χαμηλες στροφες το μοτερ δε δουλευει ομαλα κ κανει ενα κρακ-κρακ -κρακ)
  Αυτη η πιο ομαλη λειτουργια του μοτερ ειναι κ το μεγαλυτερο πλεονεκτημα ενος sensored μοτερ κ γι αυτο ενδυκνυτε σε αυτοκινητα τυπου crowler αλλα και σε driftαμαξα!! Στο παρακατω βιντεο φαινετε στην πραξη η διαφορα  που εχει ενα μοτερ δουλευοντας με σενσορα και χωρις σενσορα!!
                                                                   
 

2 σχόλια:

  1. Να κανω μια ερώτηση ...Εχω ένα μοτερ lrp x12 6.5T ...To ειχα συνδεμενο σε ενα esc turnigy 60A ....ζεσταινοταν αρκετα αλλα δεν εδωσα σημασία ...Σε ένα σημείο σταμάτησε να δουλεύει και όταν πατούσα γκάζι δουλευε πολύ αργά το μοτερ και σχεδόν καθόλου .Μετα απο λίγο το esc εβγαλε φλόγες και τα επαιξε ...Ερωτημα : Το μοτερ έζησε ?Αν ναι πως θα το καταλάβω ?Περιμένω καινουριο esc και δε ξέρω αν πρέπει να το δοκιμάσω ,φοβάμαι μη καψω το esc ...Υπάρχει τρόπος να είμαι σίγουρος ?Βασικά καποιος μου είπε για το μοτερ ότι επειδη το ειχα χωρις σενσορα σε esc sensorless οτι το χαλασα.Τι παίζει ?Εγω σκέφτομαι μηπως τα 60Α ηταν λίγα για το μοτερ αν και το μοτερ δεν ανέβαζε θερμοκρασία ..
    Τι συμβαίνει άραγε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτα οπως τα λες επειδη το συγκεκριμενο μοτερ ειναι αν δε κανω λαθος 5700kv θελεις σιγουρα esc που να σηκωνει περισσοτερα ampere!ειδικα αν το αμαξακι σου ειναι χωματινο κ ακομα περισσοτερο αν εχεις μακρυ γραναζωμα ηταν πολυ ευκολο να καψει το esc σου!οσο για την ερωτηση σου σε σχεση με τον σενσορα θα πρεπει να συμβουλευτεις το manual του κατασκευαστη ,υπαρχουν sensored μοτερ που μπορουν να δουλευουν χωρις σενσορα k αλλα που δεν κανει να δουλευουν!
    Καλο θα ηταν παντως το καινουργιο σου esc να εχει υποδοχη για sensor και να ειναι 80 η και 100ampere!το μοτερ αν δεν ειχε θεμα να παιζει χωρις σενσορα δεν θα επαθε τιποτα λογικα ωντας σε κανονικες θερμοκρασιες απο τι λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.