ghfhffgfmhj

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

1000 Θεασεις BRUSHLESSMANIAC (ΔΩΡΟ ΜΙΑ SANWA ΤΗΛ/ΝΣΗ)

Θα ηθελα να σας ευχαρηστησω για την ανταποκριση που δειχνετε σ αυτη την προσπαθεια που κανω ωστε  να μεταδωσω αυτες τις λιγες  γνωσεις κ εμπειριες που εχω στον ομορφο κοσμο του μοντελισμου ειναι κατι ευχαρηστω για μενα κ διμιουργικο αλλωστε,ξεκινησε ως μια απλη σκεψη κ ιδεα που μου εμφυτευσε ο αδερφος μου κ εγινε μια πολυ ενδιαφερουσα τελικα ασχολια για να γεμιζω τον ελευθερο μου χρονο  κ γινετε ακομα πιο ομορφο οταν υπαρχει ανταποκριση !!
  Για αυτο θα ηθελα να κληρωσω μια ψηφιακη τηλ/νση 27mhz την οποια δεν την χρειαζομαι κ ειναι μια sanwa mx sport με 10 μνημες μοντελων !!Η μονη προυποθεση για να συμμετεχει καποιος ειναι να γινει αναγνωστης του blog κλικαροντας πανω αριστερα στο παραθυρο που λεει παρακολουθηση κ να  μου αποστειλει μεσω μηνηματος ή mail το ονομα του κ ενα τηλεφωνο εποικινωνιας!!
    Η διαρκεια του διαγωνισμου θα ειναι μια εβδομαδα απο την στιγμη που θα ξεκινησει οποτε και θα ανακοινωσω των νικητη που θα βγει μετα απο κληρωση για να παραλαβη την τηλ/νση!!
 Oτι αποριες υπαρχουν σχετικα με την διαδικασια ρωτηστε με!!!


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ BLOG ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ Κ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ !ΑΝ ΔΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΚΥΡΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ!

8 σχόλια:

  1. ΓΡΑΨΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια για την πολυ ενημερωτικο blog.
    Αποστολοπουλος Θεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΔΥΧΘΗΚΕ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΖΑΝΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.