|
Kyosho spada machined brushless conversion saddle pack version |
Σε παλαιοτερα post θα βρειτε την μετατροπη του spada σε ηλεκτρικο ,
υπηρχαν ωστοσο καποια προβληματα στην στηριξη και την εφαρμογη των μπαταριων ,ενω επεισης η τοποθετηση του σερβο και του esc πανω στο upper deck σε συνδυασμο με την καθετη στο σασι τοποθετηση των μπαταριων ανεβαζαν αρκετα ψηλα το κεντρο βαρους του αυτοκινητου με οχι και τοσο καλα αποτελεσματα στην πιστα.
Ετσι το conversion kit ξανασχεδιαστηκε απ την αρχη
η βαση του μοτερ εγινε τυπου Γ ωστε να εφαρμοζει απευθειας στις υπαρχουσες τρυπες του σασι στις οποιες βιδωνε το plate για τον θερμικο κινητηρα
|
Βαση μοτερ τυπου Γ |
κατασκευαστηκαν battery trays δυο πλευρων ωστε να μπορουν να δεχτουν
saddle packs (δηλαδη 1cell στην καθε πλευρα)ή αλλες μπαταριες μικρου
μεγεθους
|
Οι πλαστικες υποδοχες για τις μπαταριες μπορουν να δεχθουν ολες τις μπαταριε τυπου saddle pack και οχι μονον |
τo upper deck ξανακοπηκε στην φρεζα απο carbon 2mm ετσι ωστε το το esc
να μπαινει χωνευτο απο κατω και το σερβο τοποθετηθηκε παλι στην κανονικη
του θεση
|
Cf upper deck ειδικα σχεδιασμενο ωστε να εφαρμοζει το esc |
|
Oι μπαταριες και το esc τοποθετουνται πλεον στο πατωμα του αυτοκινητου και το κεντρο βαρος πεφτει στο κατωτερο δυνατο σημειο |
|
Ο ανταπτορας για το spur geat μπορει να δεχτει 48pitch 4bolted spur gears απο 70 μεχρι 78 δοντια |
|
Ολα τα εξαρτημα του conversion βιδωνουν στις υπαρχουσες τρυπες στο σασι |
|
Οι 2σελες μπαταριες της Intellect οπως και αλλες παρομοιου μεγεθους εφαρμοζουν μια χαρα |
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.