Oι μετατροπες στα 1/8 αυτοκινητα πιστας (φορμουλες οπως συνηθιζουμε να τα
λεμε) δεν συνιθιζονται και τοσο ή τουλαχιστον δεν συνιθιζονταν μεχρι πριν απο λιγο καιρο.
Σιγουρα παντως ή μετατροπη ενος τετοιου αυτοκινητου σαν την evolva ή οποιαδηποτε αλλη φορμουλα δεν ειναι και οτι πιο ευκολο καθως χρειαζετε αρκετη προσοχη ωστε το κεντρο βαρους να μεινει οσο το δυνατον χαμηλοτερα και να μην χαλασει η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου .
Μεγαλο ρολο στην κατανομη και το κεντρο βαρους παιζει το σημειο που θα τοποθετηθουν οι μπαταριες αλλα και το βαρος των μπαταριων καλο θα ειναι να κρατηθει σε χαμηλα επιπεδα ωστε η φορμουλα να μην μετατραπει σε βαριδι .Γι αυτο το λογο καλο θα ειναι να χρησιμοποιουνται μοτερ πολυστροφα ωστε να μην χρειαζετε να καταφυγουμε σε μπαταριες με περισσοτερα απο 14,8v (4cells lipo) ωστε να στροφαρει περισσοτερο το μοτερ μας.
H συγκεκριμενη evolva ειναι η πρωτη εκδοση του 03 ωστοσο το conversion kit μπορει να εφαρμοστει και στις μεταγενεστερες εκδοσεις 05 και m3.
Το γραναζι της 1ης ταχυτητας εφαρμοζει στον ανταπτορα |
Κατασκευη double side battery trays
...και μπαταριοκουτων απο accetal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.