ΠΡΩΣΩΠΙΚΟ BLOG ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ

ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ---------- ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η' ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΣΑΣ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ BLOG ---------

ghfhffgfmhj

Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2014

Kyosho Ιgt2 ve center spool conversion single spur gear adaptor 1:1 gear ratio 110+mph

Kyosho inferno gt2 with centrer spool 34t 1:1 gear ratio

 Μετα απο αρκετες αναβαθμισεις και μετατροπες στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ,
ο δρομος για τα 110 mph συνεχιζετε και ηρθε η ωρα να μετατραπει η κεντρικη μεταδωση σε 100% μπλοκε και να επιτευχθει σχεση μεταδωσης 1:1 ,αντικαθιστωντας το υπαρχων κεντρικο διαφορικο με αξονα και spool.


Single speed (spool) spur gear adaptor
Traxxas 36t spur gear installed













Kyosho Igt2 brushless castle 1717  8s 1:1 gear ratio

 H συγκεκριμενη μετατροπη ειναι πολυ απλη και μπορει να βρει εφαρμογη σε ολα τα gt ,gt2 nitro ή brushless ,ειδικα  για τους κατοχους των nitro εκδοσεων που θελουν να κανουν μετατροπη σε brushless
το μονο πραγμα που χρειαζετε να κανουν ειναι να αφερεθει ολοκληρο το δυταχυτο απ τον αξονα και στην συνεχεια να τοποθετηθει ο ανταπτορας για το spool πανω στο αξονα


                                         ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΥΤΑΧΥΤΟ ΑΠ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ    





                       ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΑΙ Ο ΑΝΤΑΠΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΠΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ 





Για τους κατοχους των

Gt2 ve θα χρειαστουν:
-Αξονας δυταχυτου IGW008-01 ή IG108*
-2 Κουπες διταχυτου IGW008-01 ή IG108*
-Εμπρος κεντρικο ημιαξωνιο απο gt2 nitro ή απο gt nitro αν προκυτε για gt *
-Center diff plate απο gt-gt2 nitro IG005 *








*(Ολα τα παραπανω ανταλλακτικα εκτος απ τις κουπες δεν θα χρειαστουν αν πολυ απλα παρουμε εναν ατσαλινο αξονα διαμετρου 6mm και μηκους 4cm και προσαρμοσουμε  εκει τον ανταπτορα και τις κουπες)
 O ανταπτορας εχει 3 σπειρωματα ωστε να μπορουν να τοποθετηθουν κεντρικα γραναζια μεταδωσης απο traxxas revo 34t ,36t,38t ή οποιοδηποτε αλλο γραναζι 3bolted οπως πχ απο kyosho evolva , ωστοσο  υπαρχει δυνατοτητα να γινει και με τερρερα σπειρωματα ωστε να δεχετε ολα τα μαμα γραναζια απο inferno .
 Τα πλεονεκτηματα αυτης της μετατροπης βεβαια δεν εχουν να κανουν μονο με την πολυ μικρη σχεση μεταδωσης που μπορει να επιτευχθει ,αλλαζει  ολη την συμπεριφορα του αυτοκινητου στις στροφες της πιστας  λογο της full μπλοκε κεντρικης μεταδωσης .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.