Team associated mgt8 center diff brushless conversio by brushlessmaniac |
που οπως θα γνωριζετε οι περισσοτεροι οταν μιλαμε για Thunder tiger mta-4 και associated mgt μιλαμε για τα ιδια ακριβως αυτοκινητα .
Οπως θα δειτε παρακατω τα βηματα της νεας μετατροπης θα ειναι τα ιδια με τοτε μονο που πλεον η μετατροπη θα γινει στην φρεζα και εκτος της βασης του μοτερ και διαφορικου θα συμπεριλαμβανει και battery trays.
Στις φωτο παρακατω θα δειτε την μετατροπη σε ενα thunder tiger mta-4 s28 και στην συνεχεια θα παρουσιασω αναλυτικοτερα την μετατροπη πιο βελτιωμενη σε ενα full optional mgt8.
THUNDER TIGER MTA-4 S28
Οποιοδηποτε κεντρικο διαφορικο κλιμακας 1/8 μας κανει αρκει να μην εχει spur gear πανω απο 50t
Οι αξονες που χρησιμοποιησα ειναι απο kyosho str-r και hobao hyper st pro
TEAM ASSOCIATED MGT 8
Ξεκινωντας και αφου λυθηκε το αμαξι βγηκαν μοτερ , ντεποζιτο και οτι αλλο δεν ειναι χρησιμο πλεον
Στην συνεχεια γινονται 6 τρυπες στο σασι για την τοποθετηση των μπαταριοκουτων
6 παραλληλες τρυπες στην ιδια ευθεια με τις υπαρχουσες τρυπες στις οποιες εμπαινε το κιβωτιο της νιτρο εκδοσης |
Το δευτερο βημα ειναι να προσαρμοστουν οι κεντρικοι αξονες και για να γινει αυτο θα πρεπει να διαμορφωθουν τα εμπρος και πισω bevel gear των διαφορικων
Αφαιρουνται τα διαφορικα απ το σασι και στην συνεχεια τα bevel gears απ τις κασες των διαφορικων |
Bevel gears |
Oι stock αξωνες του αυτοκινητου ασφαλιζουν με ενα πυρο που διαπερνα τα bevel gears (φαινετε στην φωτο η οπη για τον πυρο)
Οι νεεοι αξονες που θα μπουν λοκαρουν με σκουλικοβιδα οποτε θα πρεπει να σχηματιστει μια ευθεια επιφανεια (φαγωμα) στην ακρη των bevel gears)
ΕΤΟΙΜΑ!!
Τοποθετηση παλι μεσα στις κασες .....
Καλο γρασαρισμα.......
Συναρμολογουνται τα διαφορικα και παλι στο αυτοκινητο
και προσαρμοζωνται οι νεοι αξονες στα διαμωρφωμενα bevel gears
Πρωτα ο πισω αξονας....
και ο εμπρος...
Ακολουθει το κομματι της κατασκευης της βασης του μοτερ-διαφορικου στην φρεζα απο αλουμινιο φορταλ παχους 12mm
ΕΤΟΙΜΕΣ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ!
Κεντρικο διαφορικο απο team associated rc8 τοποθετημενο στις αλουμινενιες custom βασεις |
Tα μπαταριοκουτα απο acetal μετα απο κατεργασια στην φρεζα σε δυο εκδοσεις....
ενιαια ή χωρσμενα σε δυο τμηματα.
(Α εκδοση ) Δυο ενιαια μπαταριοκουτα |
(Β εκδοση) Χωρισμενα σε δυο τμηματα |
Ετσι πλεον εχουμε ολα τα εξαρτηματα που θα μετατρεψουν το monster truck σε ηλεκτρικο
Μπαραριοκουτα,Βαση μοτερ και διαφορικου,κεντρικο διαφορικο απο Ae rc8 και κεντρικοι αξονες cvd |
Kαι ειμαστε ετοιμοι για την τοποθετηση στο σασι
Update 18/04/15
Ενημερωνω το παρων θεμα με την νεοτερη version του conversion kit το οποιο περιλαμβανει βασεις κεντρικου διαφορικου ρυθμιζομενες και πιο ελαφριες.
Οι βασεις πλεον ειναι τοποθετημενες αναποδα με το μοτερ στο εμπρος τμημα του αυτοκινητου ενω οι μπαταριες ειναι τοποθετημενες στο κεντρο για καλυτυρο κεντραρισμα του βαρους ως προς τον διαμηκη αξονα .
Ρυθμιζομενες βασεις συμβατες με τα περισσοτερα κεντρικα διαφορικα buggy 1/8 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.