ghfhffgfmhj

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Kyosho spada 1/12 brushless conversion

kyosho spada 1/12 pan car Brushless conversion


  Ενα πολυ αξιολογο και σιγουρα το μοναδικο στην κατηγορια του μοντελο ειναι το μικρο spada της kyosho ,δεν θα μπορουσα να μην πω δυο πραγματα σχετικα με το μοντελο πριν αναφερω για την μετατροπη.


Iδιαιτερο,απλο,δυνατο,1/12 και....τετρακινητο!!

  Ουσιαστικα ειναι ενα pan car λιγο διαφορετικο απ τα υπολοιπα γιατι ειναι θερμικο και τετρακινητο ,ναι τετρακινητο και μαλιστα χρησιμοποιει διαφορικο one way εμπρος και πισω μπιλατο ρυθμιζομενο που εδραζετε πανω στο ενιαιο  αξωνα  κινησης οπως ολα τα γνησια pan car!H απλοηκοτητα του μοντελου ειναι αξιοσημειωτη,ειναι τοσο ευκολη η συναρμολογηση-αποσυναρμοληση του που για καποιον που ειναι εμπειρος μοντελιστης αρκουν λιγα λεπτα και μονο για να λυσει και να ξαναδεσει ολοκληρο το αυτοκινητο!
  Το οτι  ειναι τοσο απλο βεβαια (δεν υπαρχουν καν αναρτησεις) το κανει πολυ πιο προσιτο σαν τιμη αποκτησης οπως βεβαια και πολυ πιο οικονομικο απο αποψη συντηρησης χωρις να εχει να ζηλεψει τιποτα απ τα πανακριβα 1/8 on road αγωνιστικα φορμουλακια σε θεμα συμπεριφορας ακομα και μεσα στην πιστα.Το spada οπως τα μεγαλυτερα ξαδελφια του κλιμακας 1/8 εχει μικροτερης διαμετρου εμπρος λαστιχα και μικροτερο εμπρος pulley (30τ) αντι για (32τ) πισω ,ουσιαστικα ειναι ενα ειδος counter steering που σε συνδυασμο με το one way εμπρος κανει το μοντελο να ειναι μονιμα πισωκινητο και οταν χανετε η προσφυση στους πισω τρχους να μεταφερετε η κινηση και στους εμπρος ,ακριβως  η ιδια λογικη οπως και στα 1/8!Χωρις λοιπον να εχεις να ρυθμισεις απωλυτος τιποτα γιατι πολυ απλα δεν ρυθμιζετε τιποτα εκτος της διαφορισης του πισω διαφορικου το spada κανει πολυ καλα την δουλεια του η οποια ειναι να τρεχει μεσα στην πιστα  κανοντας τον οδηγο του να θελει να παταει ολο και περισσοτρο γκαζι μεσα στις στροφες!Ξεχαστε λοιπον ρυθμιση camber ,caster ,διαφορετικα set up σε αναρτησεις ,droop κλπ το spada ειναι ισως οτι πιο απλο αγωνιστικων επιδοσεων μοντελο που υπαρχει και μαλιστα ζυγιει και κατω απο 1kg!
  Τι λετε λοιπον παμε για μετατροπη??
...Φυγαμε

Ολα τα μερη που αφορουν την θερμικη εκδοση βγηκαν οπως και το steering servo

 Το μοντελο χωροταξικα δεν ενδεικνειται για μετατροπη ωστοσο δεν ειναι και κατι ανεφικτο.
Αφαιρωντας τα πραγματα της θερμικης εκδοσης(μοτερ,ντεποζιτο,σερβοκλπ) διαπυστωνει κανεις οτι δεν υπαρχει και τοσος διαθεσιμος χωρος στο σασι για να υποδεχτει μια μπαταρια τυπου pack 7,2 ή παρομοιων διαστασεων .
Για τον λογο αυτο αφερεθηκε ολο το πλαστικο κομματι της στηριξης του ντεποζιτου , σερβο κλπ το οποιο κατα τα αλλα δεν θα μας χρησιμευε καπου ενω επεισης το steering servo θα επρεπε να αλλαξει θεση ετσι ωστε να εκμεταλευτουμε πληρως το χωρο του πατωματος του αυτοκινητου για να τοποθετηθει η μπαταρια !Ετσι λοιπον  κοπηκε carbon upper plate ωστε να εκτεινετε σχεδον σε ολο το μηκος του αυτοκινητου για να δημιουργησεi χωρο για την μπαταρια ,να δωσει επιπλεον ακαμψια και συναμα εμφανιση στο μικρο spada!
 Κατεσκευη πατρον ,κοψιμο ,λιμαρισμα και ετοιμο το upperplate ,παρομοιως  κοπηκε σε carbon και το πλαστικο κομματι συνδεσης των πισω bulkheads.Να σημειωσω οτι το carbon κοπηκε ετσι ωστε να δεχτει οποιαδηποτε στιγμη ξαναθελησουμε τα πραγματα της θερμικης εκδοσης απλα κανωντας μερικες τροποποιησεις!

Kατασκευη πατρον

Ξεπατικωμα περιγραματος σε carbon
κοψιμο και τοποθετηση




 Το πρωην δυταχητο αντικατασταθηκε με μπλοκε μονοταχυτο spur μεταδωσης ενω για βαση ηλεκτρικου μοτερ χρησιμοποιηθηκε μια βαση απο pan car(team associated rc10 l3)η οποια με τα καταλληλα κοψιματα προσαρμοστηκε στο spada .

Σχεδον ετοιμο να υποδεχτει το brushless combo

 To steering servo μπηκε σε κατακορυφη και αναποδη θεση στο carbon plate (εδω θελει λιγη προσοχη να τοποθετηθει ακριβως στο κεντρο και σε τετοιο σημειο καθως υπαρχει κυνδυνως να βρισκει στο πολυ χαμηλοπροφιλο λεξαν του spada!



Eτοιμη και η πισω πλακα στηριξης απο carbon

 Kαι ειδου το αποτελεσμα....












Η βαση στηριξης του θερμικου κινητηρα χρησιμευει σαν κοντρα ωστε να αποφευχθουν ταλαντωσεις του ηλεκτρικου μοτερ


Η νεα θεση στο σερβο αφηνει σχεδον 14cm χωρο  για την μπαταιρα





























 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.