ghfhffgfmhj

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

HPI MT2SS BRUSHLESS CONVERSION(TRUGGY 1/10)






    Η μετατροπη αφορα το την ενυσχημενη εκδοση του hpi mt2 με την κωδικη ονομασια hpi mt2ss,
ενα  μοντελο truggy κλιμακας 1/10 το οποιο εφοδιαζετε με ατσαλικα γραναζια διαφορικων ατσαλινες κουπες διαφορικων και τροχων ,ημιαξωνια cvd επεισης ατσαλινα πραγμα που σημαινει οτι θα αντεξει την "κακοποιηση ενος brushless combo". Ιδιαιτερη βαση θα πρεπει να δωθει στην ενυσχηση της ακαμψιας του σασι οπως θα αναλυσω παρακατω!
 Το μοντελο ως νιτρο  ηταν καπως ετσι ....
αφου αφερεθηκε οτι αφορουσε την θερμικη του μορφη εμεινε καπως ετσι....
   Ο λογος που αναφερω πιο πανω σχετικα με την ενισχυση του σασι ως σημαντικο κομματι ειναι γιατι  αφαιρωντας ολο αυτο το πλαστικο εξαρτημα που ηταν στα αριστερα του αυτοκινητου το οποιο λειτουργουσε σαν ενα ειδος Upper deck θα πρεπει να βρεθει ενας τροπος ωστε να ενυσχυθει η ακαμψια του παχους  (2,5mm) σασι!
  Ξεκινωντας την μετατροπη λοιπον θα χρσησιμοποιηθον μια ετοιμη βαση μοτερ απο hpi bullet flux η οποια βεβαια προσαρμστηκε ανοιγωντας καινουργιες τρυπες στο σασι ,handmade batery tray και center diff plate με αλουμινιο παχους 3mm!
 H βαση απο bullet δεν χρειαζετε καμια τροποποιηση για να προσαρμοστη  το ενυσχυμενο κεντρικο spur μες τις ατσαλενιες κουπες καθως το mt2 με το Bullet χρησιμοποιουν τα ιδια ακριβως ρουλεμαν .Ωστοσο η μεταδωση του mt2 ειναι πιο ενυσχημενη απ αυτη του Bullet γι αυτο και επιλεξαμε το κεντρικο spur που υπηρχε ηδη στο θερμικο mt2ss αντι για αυτο του bullet!
   Aφου εγιναν τα απαραιτητα τρυπηματα-φρεζαρισματα   στο σασι ...
 τοποθετηθηκαν τα εξαρτηματα ενω το  σερβο τιμονιου βγηκε απ το πλαστικο upper plate και προσαρμοστηκε επανω στο σασι  !



 οπως θα παραρησετε η βαση του μοτερ καθησε σε τετοιο σημειο που διμιουργησε κληση στα ημιαξωνια (ειδικα στο πισω) !Αυτο διμιουργησε καποιες ανοχες στο πισω ημιαξωνιο (επαιζε μεσα εξω) η οποιες μαζευτηκαν τοποθετωντας θερμοκολλα εσωτερικες στις δυο κουπες που εδραζετε το πισω ημιαξωνιο




  Το συνολο ολοκληρωθηκε με μοτερ μεγεθους (550) 3665 στα 1800kv 6s capable και esc turnigy tracstar 6s capable αν και ακομα και με τρισελη μπαταρια τα ηλεκτρικα τα οποια ειναι για κλιμακα 1/8 κινουσαν το μικρο truggy  σβελτα ακομα και με τρισελη λιπο μπαταρια χωρις καθολου θερμοκρασιες!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.