ghfhffgfmhj

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

MUGEN MTX4 BRUSHLESS CONVERSION

     


Kαλα τα ηλεκτρικα 1/10 full carbon κ παναλαφρα δε λεω ομως τι γινετε οταν τα κινει ενα brushless system που στροφαρει στις 60000rpm η και παραπανω .....εκει τα πραγματα δυσκολευουν οδηγικα κ σιγουρα ενα νιτρο σασι σε γενικες γραμμες παταει πιο σταθερα κυριως λογο αυξημενου βαρους!
     Η παρακατω μετατροπη εγινε σε ενα πρωην νιτρο mugen mtx4  κ μπορει να εφαρμοστει στα περισσοτερα 1/10 πιστας πχ (v one rrr,xray nt1,serpent 720 κ.α) αφου ειναι κατα μεγαλο ποσοστο ιδια αυτοκινητα!
  Τα περισσοτερα μοντελα 1/10 ειναι διταχυτα κ ειναι το πρωτο πραγμα που θα πρεπει να μετατραπει!

        Η μεταδωση μεσω δυταχυτου κιβωτιου χρησιμοποιει παντα μονοδρομικο ρουλεμαν στο γραναζι (spur) της πρωτης ταχυτητας ενω το γραναζι της δευτερας περιστρεφετε ελευθερα !
2η ταχυτητα                                            1η ταχυτητα
       Η μια περισπτωση ειναι ,  να αφαιρεθει  η δευτερη ταχυτητα  ,η μεταδωση δηλαδη να γινει μονο με την  πρωτη αλλα σ αυτην την περιπτωση το αμαξι θα μπορει να φρεναρει μονο μεσω μηχανικων φρενων κ οχι με τον ηλεκτροκινητηρα και η αλλη περιπτωση ειναι να μπλοκαρουμε με καποιο τροπο το spur πανω στον αξονα μεταδωσης(μπλοκε)!
    Εγω διαλεξα την δευτερη περιπτωση ωστε να φρεναρω με το μοτερ αφου ειναι σχεδον αδυνατο χωρωταξικα να μεινουν τα εξαρτηματαμα για τα μηχανικα δισκοφρενα και να προσαρμοστει το μοτερ!
  Χρησιμοποισα τον ανταπτορα της πρωτης ταχυτητας του mugen απ τον οποιο αφαιρεσα το μονοδρομικο ,
 κ στην θεση του μπηκαν ρουλεμαν,
 ενω για να μπλοκαρω την μεταδωση διαμορφωσα εναν ανταπτορα spur gear απο traxxas revo !

Βαση μοτερ και  battery tray φτιαχτηκαν στο χερι απο αλουμινιο  

                             


 ενω το συνολο κινει ενα μοτερ brushless tekin 7800kv το οποιο τροφοδοτειται απ το 120a xerun της hobbywing!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.