ghfhffgfmhj

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

JAMMIN CRT X2 BRUSHLESS WITH MECHANICAL DISC BRAKES CONVERSION (CASTLE 1717) part 1

  Aν και όχι τόσο φίλος του χώματος η κατηγορία truggy αλλά και monster δε μπορώ να πω ότι με αφήνει ασυγκίνητο, ίσως λόγο μεγάλου μεγέθους αλλά και δυνατοτήτων!
Για το συγκεκριμένο truggy
 υπάρχει πληθώρα conversion kit π.χ. tekno, rc monster, speed passion κ.α!! Η αρχική ιδέα της αγοράς ενώς conversion όμως, απορρήφθηκε με συνoπτικές διαδικασίες αφού παράλληλα το  1717 της castle το οποίο είχε τοποθετηθεί στο contrast με γλυκοκοίταζε και μου έλεγε θέλω να κάνω άλματα και backflipCheesy!!
   Έτσι λοιπόν η μετατροπή ξεκίνησε με προοπτική να μπεί το συγκεκριμένο μοτέρ το οποίο λόγο τεράστιας διαμέτρου δεν θα χώραγε (έβρισκε στο σασί) καθώς οι περισσότερες βάσεις είναι φτιαγμένες για μοτέρ διαμέτρου μέχρι 4,2cm !
Υπήρχαν 2 λύσεις : 1) κατασκευή βάσης από την αρχή 2) προσαρμογή μιας που είχα ήδη στα ανταλλακτικά μου (από ένα mugen mbx6 της hobbypro) αν και υπάρχει και έτοιμο conversion της hobbypro! Είπα να διαλέξω την δεύτερη, οπότε θα χρειαζόμουν 2 λαμάκια-προσθήκες ώστε να ανασηκώσω το κεντρικό διαφορικό για να πάρει το επιθυμητό ύψος. Κατά τα άλλα η βάση προσαρμοζόταν ακριβώς και στο σασί αλλά και στο διαφορικό! Στην πορεία όμως είδα ότι εάν η βάση του μοτέρ μπεί ανάποδα, δηλαδή αντί το μοτέρ να είναι στα δεξιά του σασί είναι στα αριστερά τότε το μοτέρ μπαίνει κουτί. Αυτό βέβαια με βοηθούσε ακόμα περισσότερο αφού δεν θα χρειαζόταν να βγει η carbon σερβόπλακα οπότε θα μπορούσα να το εκμεταλευτώ τοποθετώντας και δισκόφρενα εμπρός!

Οπότε, ουσιαστικά χωρίς κανένα κόψέ-ράψε θα έβγαινε ντεπόζιτο και νιτροκινητήρας ώστε να μπεί το conversion. Ωστόσο, επειδή όλοι οι εκμεταλεύσιμοι χώροι είχαν καλυφθεί υπήρχε περιορισμένος χώρος για τις μπαταρίες ο οποίος ήταν πλέον μόνο πάνω στα side guards.
Έτσι κι έγινε και η βάση μπαίνει ανάποδα, πράγμα που δημιουργεί κάποια κενά ανάμεσα στις πλαστικές βάσεις του διαφορικού και στο σασί  αλλά και ανάμεσα στη βάση του μοτέρ και το carbon diff plate τα οποία μαζευόνται  με την προσθήκη αποστατών
 ενώ επείσης ανοίγονται και καινούργια πάσα απο 3μμ σε 4μμ στο πάνω μάρος της βασης το οποίο πλεον θα έμπενε ανάποδα και θα βίδωνε στο σασί!
Το δεύτερο κομμάτι αφορούσε την κατασκευή των δύο  battery tray τα οποία θα προσαρμοζόντουσαν πάνω από τα side guards!Γνωστές οι διαδικάσιες: πατρονάρισμα-κόψιμο-τρύπημα-λύγισμα-γυάλισμα......



.

Ουσιαστηκά η μετατροπή είχε ολοκληρωθεί και το μόνο που έμενε ήταν να βρεθεί το σημείο που θα μπεί το esc και να μπούν βάσεις στήριξης της σερβόπλακας στη θέση που ήταν το πρώην μπαταριοδεκτόκουτο της νίτρο έκδοσης!
 Πίσω στη σέγα για την αλουμινένια  βάση του esc η οποία παράλληλα  θα δέσει με τη σερβόπλακα και θα την σταθεροποιήση για τρελά φρένα και endoTongue!

sanwa erg vz στα τιμόνια futaba s9452 στο φρένο

 Τελευταία πινελιά η προσαρμογή της κεραίας με άνοιγμα πάσου σε αλουμινένιο σωλήνα και είμαστε έτοιμοι!

θέλουμε λίγο γυάλισμα ακόμα αλλά δεν πειράζειTongue



                                                         Τελευταίες και καλύτερες



Δειτε την συνεχεια και video στο 2ο μερος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.