ghfhffgfmhj

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

1/5 CONTRAST NEO BRUSHLESS CONVERSION

Με χαρα σας παρουσιαζω το μεταλαγμενο  contrast 1/5 brushless !
Ειναι 1/5 ειναι on raod και ναι ειναι ηλεκτρικο!
Φοραει το 1717 (1580 kv) μοτερ της castle creations  με 6mm αξονα,esc tekin rx8 210amp τα οποια τροφοδωτουνται απο 22,2 vlot μπαταριες lipo ενω χρησιμοποιειται ξεχωριστη μπαταρια lipo 7,4v για να τα'ι'σει το 25κιλο σερβο τιμονιου κ το 13κιλο σερβο της τρομπας των υδραυλικων δισκοφρενων!
   Δε λεω καλος και ο πουσαρισμενος oddified 26cc  αλλα τιποτα δε συγκρινετε με την ωμη δυναμη ενος ηλεκτροκινητηρα !Ισως τελικα να μην ειναι μονο το αποτελεσμα που μετραει σε μια μετατροπη σε brushless ισως ειναι ολη αυτη η διαδικασια της μετατροπης, του ψαξιματος,της αναζητησης του βελτιστου ισως η ιδεα οτι ειναι κατι μοναδικο που δεν εχει αλλες κοπιες ή ισως να ειναι ολα αυτα μαζι ,αλλα σιγουρα η απολαυση μιας χειροποιητης μετατροπης κ ειδικα οταν εχει να κανει με τετοιας κλιμακας αυτοκινητο δεν νομιζω οτι περιγραφετε !!
  Το αρχικο concept της μετατροπης ηθελε ενα 5αρι πολυ πιο γρηγορο απ τα κλασικα βενζινοκινητατα το οποιο θα δουλευε με πανω απο  22.2 volt !Ωστοσο κατι τετοιο προυποθετει αγορα αεροπλανικου esc αφου τα αμαξαδικα σε περιοριζουν στα 6s ,αλλα λογω περιορισμενου budjet θα αρκεστο για την ωρα στα ταπεινα 22.2volt!Kαθολου λιγα  βεβαιως εαν σκεφτει κανεις οτι το μοτερ ειναι αρκετα πολυστροφο  για την κατηγορια 1/5 κ το βαρος αυτης αφου γυρναει με 35.000 στροφες το λεπτο χωρις φορτιο στα 22,2 volt ενω   μπορει να φτασει ακομα κ τις 45.000στροφες με περισσοτερα volt!
    To αυτοκινητο ειναι πισωκινητο ,full μεταλλο με ρυθμιζωμενο μετταλικο διαφορικο ,μπιλατα ημιαξωνια,υδραυλικα δισκοφρενα!
   Εχοντας λοιπον σαν βαση ενα τετοιο σασι με την υπογραφη  της ισπανικης πρωταθλητριας στα 1/5 contrast τι αλλο θα μπορουσε να γινει???
  Ετσι κι εγινε κ η μετατροπη δεν αργισε να ερθει !Πολυ ψαξιμο στο διαδυκτιο για παρομοιες μετατροπες ,ψαξιμο για το πιο θα ειναι το καταλληλο brushless combo πως να γινει η βαση για το μοτερ ,που θα μπουν οι μπαταριες κ να μαστε λοιπον σημερα με το θηριο ετοιμο για burn out!
 Οπως σε καθε μετατροπη κοιταζουμε να εκμεταλευτουμε τους χωρους που μας αφηνουν οι πρωην θεσεις ντεποζιτου κ κινητηρα οι οποιοι σε αυτη την μεριπτωση ηταν απλετοι!Η πρωην βαση της καμπανας εγινε βαση στιριξης της χειροποιητης βασης του μοτερ η οποια με την προσθηκη αλουμινενιων αποστατων ηρθε στη θεση που επρεπε ενω η πρωην θεση του ρεζερβουαρ ηταν στο καταλληλοτερο σημειο για να τοποθετηθουν οι μπαταριες( κατα μεγαλη συμπτωση θηληκωνουν κυριολεκτικεκα αναμεσα στο carbon upper plate κ στην εγκαρσια τοποθετημενη βεργα αλουμινιου  που συγκρατει τις πλαινες αλουμινενιες ενυσχησεις του σασι )για τις οποιες φτιαχτηκε αλουμινενιο καπακι  το οποιο καλυφθηκε με carbon αυτοκολλητο !Χρεισιμοποιηθηκε το υπαρχων γραναζι (pinion) για το οποιο κατασκευαστηκε bore reducer ωστε να εφαρμωσει στον 6mm αξονα του μοτερ!
Η κλιμακωση του γραναζωματος δινει τελικη σχεση μεταδωσης 4,5:1 σε αναλογια με το πολυστροφο μοτερ αναμενεται να δωσει μεγαλη τελικη στο θηριο ,οσο για το φρεναρισμα των εμπρος τροχων χρησιμοποιουνται  υδραυλικα δισκοφρενα ενω τους πισω αναλαμβανει το ηλεκτρικο φρεναρισμα του μοτερ ,ενω για την αρμονικη συνεργασια του μεικτου συστηματος πεδησης αναλαμβανει καθηκοντα η μιξη της τετρακαναλης sanwa m11x!Το βαρος του πισωκινητου 5αριου δε ξεπερναει τα 9κιλα πληρως φωρτομενο!
Απο δω ξεκινησαν ολα!

 
Βαση μοτερ με αποστατες,bore reducer και battery cover
   
 
 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ :


2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.