ghfhffgfmhj

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Ofna dm-1 machined high speed brushless conversion set (castle 1717 ,mamba xl2 , 110+mph)



Ofna dm-1 high speed machined bl conversion castle 1717,mamba xl2


Μετα την μετατροπη του gt2 σε high speed car σειρα εχει το πολυ αξιολογο σασι της Ofna .
 O λογος για το "μακρυ" ofna dm-1

το οποιο χαρακτηριζεται ως κλιμακας 1/7 απ την εταιρεια ,ισως κανεις θα το χαρακτηριζε ως 1/8 xl-gt αφου εχει το ιδιο ακριβως πλατος με ολα τα υπολοιπα 1/8 gt (rally game) αλλα  +/- 50mm μεγαλυτερο μεταξονιο .Για την ιστορια να αναφερω οτι ειναι " ο μεγαλος αδερφος " του 1/8 dm-1

1/8 dm-1
  αφου μοιραζεται ακριβως τα ιδια parts εκτος βεβαια απ το σασι και τους κεντρικους αξονες ta οποια ειναι βεβαια πιο μακρια.
 Για οσους λοιπον ειναι fan των μεγαλων ταχυτητων η λυση ερχετε για αλλη μια φορα απο το 1717 μοτερ της  castle creations και πιο συγκεκριμενα το κατασκευης steve neu τερατωδες μοτερ για αυτην την κατηγρια αυτοκινητων .
Aλλη μια μετατροπη λοιπον με το συγκεκριμνο μοτερ το οποιο βεβαια για να εφαρμοστει στο σασι χρειαζεται ειδικης κατασκευης βαση  αλουμινιου καθως εχει μεγαλυτερη διαμετρο (50mm)  απ τα κλασικα 1/8 μοτερ ενω επεισης τα σπειρωματα που εχει για την στηριξη του στην βαση ειναι m4 αντι για m3 που εχουμε συνηθισει.
 Παμε παλι πισω στο σασι (1/7) της Ofna το οποιο βγαινει ΜΟΝΟ σε θερμικη μορφη με δυταχυτο κιβωτιο σε αντιθεση με το μικροτερο dm-1 (1/8) το οποιο υπαρχει και σε μορφη ηλεκτρικου κιτ ως ofna dm-1 e .
Ofna dm-1 e

 Στην ελλαδα βεβαια δεν ειναι και τοσο διαδομενο μοντελο οπως και ολα τα Ofna αλλωστε, ωστοσο οσοι ειναι ιδιοκτητες  ενως 1/8 dm-1 e θα γνωριζουν ηδη οτι η ομολογουμενος "ιδιαιτερη" και αρκετη λεπτη  βαση μοτερ του μοντελου δεν τους παρεχει την δυνατοτητα ρυθμισης της θεσης του μοτερ ωστε να δεχτει παραπανω απο 21 δοντια pinion gear .
Stock βαση μοτερ dm-1 e

 Η κατασκευη μιας βασης μοτερ λοιπον γινεται επιτακτικη αναγκη...
Ετσι λοιπον κατασκευαστηκαν δυο ειδων βασεις .
Μια για μοτερ διαμετρου 40-42mm



Ofna dm-1 (40-42mm) high speed machined motor mount
  οπως το leopard 4092 της φωτογραφιας απο κατω


  και μια για castle 1717

Ofna dm-1 high speed motor mount for castle 1717




  Για της αναγκες της μετατροπης οπως θα δειτε και παρακατω  κατασκευαστηκε και servo tray



Η κεντρικη μεταδοση θα ειναι μπλοκε (χωρις κεντρικο διαφορικο) και για τον λογο αυτο στην πορεια θα κατασκευαστει και ειδικος ανταπτορας ο οποιος θα εφαρμοζει στον υπαρχων αξονα στην θεση που προυπηρχε το δυταχυτο, για την ωρα μορφοποιηθηκε ενας ηδη υπαρχων απο inferno gt2

Modified Igt2 center spool adaptor for dm-1

Δειτε  λοιπον  πως σταδιακα μετατραπηκε το μοντελο απο θερμικο σε ηλεκτρικο στο φωτογραφικο υλικο που ακολουθει










 Να σημειωσω οτι λογο της διαταξης του αυτοκινητου η βαση για το μοτερ μπορει να τοποθετηθει ετσι ωστε το μοτερ να βρισκετε πισω δεξια οπως και στο εργοστασιακο dm-1 αλλα και εμπρος αριστερα οπως φαινετε στην φωτο απο κατω.





 Οπως ανεφερα και πιο πανω τα δυο θερμικα  μοντελα ofna dm-1 1/8 και ofna dm-1 1/7 μοιραζονται ακριβως τα ιδιας parts οποτε η βαση μοτερ μπορει να εφαρμοστει ειτε στο ενα ειτε στο αλλο μοντελο.



Συνεχιζω με περισσοτερο φωτογραφικο υλικο και της βασης της μπαταριας και το ειδικα σχεδιασμενο esc tray για το xl2 esc της castle να εχουν παρει την θεση τους πανω στο σασι του dm-1.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.