Καλημερα σας,
Περασε καιρος απ οταν ειχα ασχοληθει με την μετατροπη του gt2 σε brushless,
ετσι ηρθε η ωρα για μια αναβαθμιση .
Το αντιπαλο δεος για το συγκεκριμενο project ειναι το Traxxas XO-1 και πολλα αλλα 1/8 drag Gt cars που βλεπουμε κατα καιρους σε βιντεο στο You tube και σε forum,ο στοχος δεν ειναι ευκολος αλλα ισως οχι και ακαορθωτος ...110mph ή περιπου 180kmh δεν ειναι λιγα εε?
Το project ειναι υπο εξελιξη και το θεμα θα ανανεωνετε συχνα οποτε μεινετε συντονεισμενοι.
Το μοτερ που θα χρησιμοποιηθει για την περιπτωση δεν ειναι αλλο απ το μοτερ της castle creations που χρησιμοποιηται και στο traxxas XO-1 με την διαφορα οτι η συγκεκριμενη εκδοση εχει 1580 kv αντι για 1650kv που εχει το αντοιστιχο του XO-1 και για esc ενα turnigy 200amp 8s.
To πρωτο πραγμα που θα χρειαστει ειναι να φτιαχτει καινουργια βαση μοτερ αφου στη stock βαση μοτερ του gt2 ve δεν μπορει ουτε να προσαρμοστει το μεγαλης διαμετρου μοτερ της castle αλλα δεν δινει και την δυνατοτητα για πολυ μεγαλα γραναζωματα.
Το δευτερο θα ειναι να κατασκευαστει ενα καινουργιο Battery tray το οποιο θα μπορει να δεχθει μεχρι και 8cells μπαταριες Lipo.
Αυτη λοιπον ειναι η καινουργια βαση μοτερ που θα χρησιμοποιηθει για το gt2
Inferno gt2 ve high speed motor mount (castle 1717) |
Νεα ενημερωση 16/09/13
Η βαση εχει τοποθετηθει πανω στο carbon σασι του Gt2
Ενω ειναι ετοιμη και η νεα μπαταριοθηκη στην οποια ειναι ενσωματωμενη και βαση για το esc
Νεα ενημερωση 22/09/03
Η βαση για την μπαταρια επανασχεδιαστηκε ωστε να μπορει να εκμεταλευτη ολο το μηκος του σασι του gt2 να μπορει να δεχτει μπαταριες μεχρι και 16cm και εως 12cm esc
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να προσαρμοσουμε το esc της turnigy να γινουν οι τελικες συνδεσεις-ρυθμισειςκαι να κανουμε ενα συντομο τεστ λειτουργιας στον παγκο.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.