ghfhffgfmhj

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Long chassis gt 8 cars team c-absima gt8l, hobao gtb,igt2 (Νεα κατηγορια)







Η επικεφαλιδα του αρθρου αναφερετε σε μια νεα κατηγορια τ/κ αυτοκινητων που παει να διμιουργηθει με προτεργατη το kyosho inferno gt2 .
 Οπως μας εχει διδαξει η ιστορια οι κατασκευαστριες εταιριες ειναι αυτες που δινουν στο αγοραστικο κοινο τα ερεθισματα για  "νεες μοδες " και στην συνεχεια το αγορστικο κοινο ειναι αυτο που θα τις εκτιναξει θα τις διαμορφωσει ή θα τις βουλιαξει.
 Κανοντας μια συντομη αναδρομη στο κοντινο παρελθον θα δουμε οτι οι διαστασεις  των τ/κ on road touring αυτοκινητων υπο κλιμακα παντα αλλαζαν,τα κλιμακας  1/10 παλαιοτερα ηταν πολυ μεγαλυτερα απ τα σημερινα 1/10(περιπου 2 ποντους μεγαλυτερο μεταξωνιο και 5-6 ποντους μεγαλυτερος πλατος) .
Τα 1/8 απ την αλλη εχουν την ταση να μεγαλωνουν οσο περνανε τα χρονια ,τρανο παραδειγμα το σημερινο kyosho gt2 ειναι απογωνος του κατα 3 ποντους κοντιτερου και 7 ποντους στενοτερου ιστορικου kyosho landmax
με τις απειρες επιλογες scale λεξαν μεταξυ των οποιων και η lancia stratos



 Eνας ωραιος ιστοτοπος με χρησιμες πληροφοριες για τα landmax η αλλιως supereight gp 20 ειναι εδω
http://kyosho.org/gp20/discontinued/
 Για την ιστορια  το πρωτο gt 1/8 που εβγαλε η kyosho ηταν η περιφημη porche 959 και το audi quatro που βασιζοταν σε ενα μοντελο αλλης εταιριας το hobao pirate


  Συνηθως τα gt cars κλιμκας 1/8 αλλα και τα 1/10 παλαιοτερα ηταν βασισμενα σε χωματινα μοντελα (buggy)  καταλληλα διαμωρφωμενα (ζαντολαστιχα,αναρτησεις,λεξαν ασφαλτινα κλπ).
 Απ οτι φαινετε οι πιο εμπορικες εταιριες προτιμουν να επενδυουν πολυ περισσοτερο σε κατηγοριες που ειναι αμεσα συνδεδεμενες με τους αγωνες οπως ειναι τα buggy ,γι αυτο λοιπον τις περισσοτερες φορες βλεπουμε αμεσως μετα την παραγωγη  ενος καινουργιου buggy ή ταυτοχρονα να ερχετε και ενα ιδιο ακριβως πατωμα σε εκδοση gt .Πολλα ειναι τα παραδειγματα  που μπορουν να το επιβεβαιωσουν οπως πχ. τα θερμικα buggy thunder tiger eb4  με τα αντοιστιχα rally game  thunder tiger eb4,τα ηλεκτρικα buggy της ιδιας εταιριας eb4 g3 με την αντοιστιχη rally-on road εκδοση er4 g3,τα kyosho inferno mp7.5 με τα kyosho inferno gt,crono expert off road buggy με τα crono expert on road,τα serpent cobra 811 με τα  serpent cobra gt και πολλα αλλα.
 Ερχομαστε λοιπον στο σημερα οπου πλεον αρχιζει να διαμορφωνετε αυτη η καινουργια κατηγορια που ονομαζετε long chassis gt8 rc cars τα οποια δεν ειναι αλλα απ τα γνωστα μας rally game τα οποια ομως ειναι κατα 3-4 ποντους μακρυτερα ουσιαστικα αφου εχουν 360mm μεταξωνιο αντι για 330mm (αυτη τη φορα  βασιζονται στο πατωμα των 1/8 truggy με τις καταλληλες διαμωρφωσεις) .
 Πριν περιπου πεντε χρονια η kyosho αντικατεστησε το (κοντο) inferno gt



με το (μακρυ) inferno gt2



 το (πανακριβο τοτε) gt2 ειχε  πολυ μεγαλη απηχηση στην χωρα μας περισσοτερο λογο των πολυ scale λεξαν .Ο μακρυτερος σχεδισμος του αυτοκινητου εδωσε μεγαλο πλεονεκτημα στην εμφανιση αφου προσεγγιζε κατα πολυ της αλιθηνες διαστασεις των κανονικων 1/1 αυτοκινητων le man και dtm σε αντιθεση με το gt1 που το κοντο του μεταξωνιο εκανε τα λεξαν bodies να μοιαζουν λιγο αχαρα .
 Πολυ προσφατα εκαναν την εμφανιση τους τρεια ακομα long chassis 1/8 gt το ενα ερχετε απο την team c και ονομαζετε  gt8l nitro για την νιτρο εκδοση




και gt8le για την brushless εκδοση





τo δευτερο απο την οχι και τοσο γνωστη  νεοεισερχομενη γερμανικη  εταιρια (μολις 2 ετων) absima που εφερε στην παραγωγη το gt8l



και το gt8le


 το οποιο βεβαια ειναι ιδιο ακριβως με αυτο  της team c οπως θα καταλαβατε ηδη ,αλλωστε η absima δηλωνει στο site της οτι ειναι αποκλειστικος ευρωπαικος δινομεας της team c.
    Και το τριτο ειναι το hobao gtb

HOBAO GTB

HOBAO GTB E


που βασιζετε στην ολοκαινουργια σειρα truggy-buggy hyper ss
 Nα σημειωσω οτι ολα τα παραπανω μοντελα εχουν κοντες εκδοσεις buggy based και μακριες εκδοσεις truggy based  ωστε να καλυπτονται ολα τα γουστα (λετε να ξαναδουμε και το gt1 με πιο φρεσκο look να ξαναβγαινει στην παραγωγη?)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.