Ουσιαστικα ειναι οτι πιο συγχρονο εχει να παρουσιαση μια εταιρια στον χωρο, ενσωματονωντας παραλληλα αρκετη τεχνολογια σε ενα συνολο που θα κανει πολλους να χασουν τον υπνο τους αφου δεν θα μπορουν να το αποκτησουν λογω αυξημενης τιμης !
Αν μ ακουσει κανεις θα νομιζη οτι μιλαω για καποιο dream car κλιμακας 1:1 !!
Ο λογος για το Traxxas ΧΟ-01 1/7 ,το οποιο προτοπωρει απο καθε σκοπια αφου ειναι το πρωτο ηλεκτρικο rtr κλιμακας 1/7 ,το πρωτο ηλεκτρικο rtr με (ανακοινωσιμη τελικη) πανω απο 160χλμ,το πρωτο ηλεκτρικο rtr με αεροδυναμικες συραγγες,το πρωτο ηλεκτρικο rtr με δυνατοτητα συνδεσης με ipod και παρακολουθηση μεσω τηλεμετριας βαση της οποιας μπορει να γινει μεχρι και ρυθμιση του esc μεσω ipod κ traxxas link την στιγμη που κηνειται το μοντελο !Kαι το βασικοτερο .......οτι ειναι η πρωτη σοβαρη εταιρια που παραγει ενα on road brushless rtr μοντελο μεγαλυτερο απο 1/10!Βεβαια ολα αυτα θα τα δουμε στην πραξη αλλα σιγουρα το συγκεκριμενο μοντελο ειναι προτοπωριακο !
Το μεγαλυτερο προσον του βεβαια ειναι η δυναμη του ηλεκτροκινητηρα της castle creations o οποιος δεν ειναι αλλος απ τον 1717 ο οποιος εχει διαμορφωθει ειδικα για το xo1 sta 1650 kv με δυνατοτητα ισχυς πανω απο 4kw με αλλα λογια 5+ ιππους ο οποιος ψυχετε μεσω αεροδυναμικης συραγγας που ρουφαει αερα απ το κατω μερος του σασι οσο το αυτοκινητο κινειται!Bεβαια το πακετο θα ερχετε απ το εργοστασιο με ενα ειδος ηλεκτρονικου κοφτη ο οποιος θα περιοριζει την τελικη ταχυτητα στο ημιση της μεγιστης ,ουσιαστικα θα ειναι προγραματισμενο ετσι το esc της castle ουτοσωστε μονο μεσω συνδεσης με ipod να ξεκλιδωνει και να επαναπρογραματιζετε! Αλουμινενιο σασι κατι που δεν σηνιθηζει η traxxas στα ηλεκτρικα μοντελα της με αλουμινενιο upper deck διαφορικα και αναρτησεις μοιραζετε τα ιδια με του slash ενω η μεταδωση απ το μοτερ στα εμπρος κ πισω διαφορικα γινετε μεσω spur κ slipper ,τηλεσκοπικα ατσαλινα ημιαξωνια και αλουμινενιες πλυμνες συνθετουν το συνολο ενω το κερασακι στην τουρτα ειναι οι εμπρος κ πσω αεροδυναμικοι διαχυτες κ το καπακι με τα αεροδυναμικα βοηθηματα ωστε να κρατηθει αυτος ο πυραυλος στο εδαφος!!
Αν μ ακουσει κανεις θα νομιζη οτι μιλαω για καποιο dream car κλιμακας 1:1 !!
Ο λογος για το Traxxas ΧΟ-01 1/7 ,το οποιο προτοπωρει απο καθε σκοπια αφου ειναι το πρωτο ηλεκτρικο rtr κλιμακας 1/7 ,το πρωτο ηλεκτρικο rtr με (ανακοινωσιμη τελικη) πανω απο 160χλμ,το πρωτο ηλεκτρικο rtr με αεροδυναμικες συραγγες,το πρωτο ηλεκτρικο rtr με δυνατοτητα συνδεσης με ipod και παρακολουθηση μεσω τηλεμετριας βαση της οποιας μπορει να γινει μεχρι και ρυθμιση του esc μεσω ipod κ traxxas link την στιγμη που κηνειται το μοντελο !Kαι το βασικοτερο .......οτι ειναι η πρωτη σοβαρη εταιρια που παραγει ενα on road brushless rtr μοντελο μεγαλυτερο απο 1/10!Βεβαια ολα αυτα θα τα δουμε στην πραξη αλλα σιγουρα το συγκεκριμενο μοντελο ειναι προτοπωριακο !
Το μεγαλυτερο προσον του βεβαια ειναι η δυναμη του ηλεκτροκινητηρα της castle creations o οποιος δεν ειναι αλλος απ τον 1717 ο οποιος εχει διαμορφωθει ειδικα για το xo1 sta 1650 kv με δυνατοτητα ισχυς πανω απο 4kw με αλλα λογια 5+ ιππους ο οποιος ψυχετε μεσω αεροδυναμικης συραγγας που ρουφαει αερα απ το κατω μερος του σασι οσο το αυτοκινητο κινειται!Bεβαια το πακετο θα ερχετε απ το εργοστασιο με ενα ειδος ηλεκτρονικου κοφτη ο οποιος θα περιοριζει την τελικη ταχυτητα στο ημιση της μεγιστης ,ουσιαστικα θα ειναι προγραματισμενο ετσι το esc της castle ουτοσωστε μονο μεσω συνδεσης με ipod να ξεκλιδωνει και να επαναπρογραματιζετε! Αλουμινενιο σασι κατι που δεν σηνιθηζει η traxxas στα ηλεκτρικα μοντελα της με αλουμινενιο upper deck διαφορικα και αναρτησεις μοιραζετε τα ιδια με του slash ενω η μεταδωση απ το μοτερ στα εμπρος κ πισω διαφορικα γινετε μεσω spur κ slipper ,τηλεσκοπικα ατσαλινα ημιαξωνια και αλουμινενιες πλυμνες συνθετουν το συνολο ενω το κερασακι στην τουρτα ειναι οι εμπρος κ πσω αεροδυναμικοι διαχυτες κ το καπακι με τα αεροδυναμικα βοηθηματα ωστε να κρατηθει αυτος ο πυραυλος στο εδαφος!!
φίλε ωραίο το αρθρο σου με μια παρατήρηση μόνο το μοτερ είναι το 17/17 αλλα με 1650 Kv
ΑπάντησηΔιαγραφήειδική κατασκευη για το χο-1
Σ ευχαριστω για την επισυμανση ,το αρθρο ηδη τροποποιηθηκε!
ΑπάντησηΔιαγραφή