Ειναι γνωστο οτι αν δεν σπαταλησεις χρονο ,φαια ουσια αν δεν εχεις υπομονη κ προπαντως μερακι οτιδηποτε κι αν κανεις δεν θα εχει το θεμιτο αποτελεσμα!!
Η συγκεκριμενη μετατροπη δια χειρος antoni-b που τον ευχαριστω για την παραχωρηση του συγκεκριμενου υλικου ειναι αποδειξη της παραπανω φιλοσοφιας μου!
Αλλος ενας λοιπον που βαρεθηκε το κατσαβιδιασμα κ την νιτρομεθανολη κ αποφασιε να μπει στο club των brushless!
Το ¨¨τεθωρακισμεν﨨 οπως το αποκαλεσα εγω με το που το ειδα τελιωμενο gs cl1 advanced ειναι μια πολυ καλη βαση ωστε να δεχτει brushless κινητηρα !!
Η βαση του κινητηρα ειναι φτιαγμενη στο χερι απο αλουμινιο 6mm η οποια κατασκευαστηκε ωστε να εχει διπλη χρηση καθως μπορει να μπει κ στο πατωμα inferno GT ,το servo tray απο αλουμινου 3mm κ τοποθρτημενο ετσι ωστε να δεχτει καθετα πλεον κ οχι οριζοντια το servo αφου αλλιως δεν χωραγε και με carbon αυτοκολητο ωστε να ταιριαζει οπτικα με τα carbon parts του αυτοκινητου!
Οπως φαινετε στις φωτογραφιες του ιδιοκτητη κ φιλου εχει δωσει μεγαλη προσοχη στην λεπτομερια φτιαχνωντας ακομη και mud guards απο pvc ενω για την προστασια του δεκτη κ του ubec μετετρεψε μπαταριοκουτο απο inferno gt ωστε να ταιριαξε γαντι στο gs ενω αν προσεξατε ουτε καλωδιακι δεν ειναι εκτεθημενο!
Mπορει τα πανακριβα εξαρτηματα τιτανιου κ carbon απο γνωστες εταιριες με option parts να δινουν αλλη αισθηση στο μοντελο μας αλλα τιποτα δε συγκρινετε με την προσωπικη εργασια κ την ηθικη ανταμοιβη μιας handmade μετατροπης κ ειδικα οταν ειναι τοσο καλαισθητη,γι αυτο αξιζει ενα μπραβο στον ιδιοκτητη του συγκεκριμενου μοντελου!!
Η συγκεκριμενη μετατροπη δια χειρος antoni-b που τον ευχαριστω για την παραχωρηση του συγκεκριμενου υλικου ειναι αποδειξη της παραπανω φιλοσοφιας μου!
Αλλος ενας λοιπον που βαρεθηκε το κατσαβιδιασμα κ την νιτρομεθανολη κ αποφασιε να μπει στο club των brushless!
Το ¨¨τεθωρακισμεν﨨 οπως το αποκαλεσα εγω με το που το ειδα τελιωμενο gs cl1 advanced ειναι μια πολυ καλη βαση ωστε να δεχτει brushless κινητηρα !!
Η βαση του κινητηρα ειναι φτιαγμενη στο χερι απο αλουμινιο 6mm η οποια κατασκευαστηκε ωστε να εχει διπλη χρηση καθως μπορει να μπει κ στο πατωμα inferno GT ,το servo tray απο αλουμινου 3mm κ τοποθρτημενο ετσι ωστε να δεχτει καθετα πλεον κ οχι οριζοντια το servo αφου αλλιως δεν χωραγε και με carbon αυτοκολητο ωστε να ταιριαζει οπτικα με τα carbon parts του αυτοκινητου!
Οπως φαινετε στις φωτογραφιες του ιδιοκτητη κ φιλου εχει δωσει μεγαλη προσοχη στην λεπτομερια φτιαχνωντας ακομη και mud guards απο pvc ενω για την προστασια του δεκτη κ του ubec μετετρεψε μπαταριοκουτο απο inferno gt ωστε να ταιριαξε γαντι στο gs ενω αν προσεξατε ουτε καλωδιακι δεν ειναι εκτεθημενο!
Mπορει τα πανακριβα εξαρτηματα τιτανιου κ carbon απο γνωστες εταιριες με option parts να δινουν αλλη αισθηση στο μοντελο μας αλλα τιποτα δε συγκρινετε με την προσωπικη εργασια κ την ηθικη ανταμοιβη μιας handmade μετατροπης κ ειδικα οταν ειναι τοσο καλαισθητη,γι αυτο αξιζει ενα μπραβο στον ιδιοκτητη του συγκεκριμενου μοντελου!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.