ghfhffgfmhj

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

INFERNO MP777 BRUSHLESS ON ROAD CONVERSION




                                                                         

                                                                          


8/09/2011 Οι παλιές αγάπες δεν πεθαίνουν λένε....έχουν δίκιο!!
   Η πρώτη μου μετατροπή σε brushless ήταν ένα kyosho inferno gt2 πριν από περίπου ένα χρόνο και ήταν η αρχή ώστε να ξεκινήσω να ασχολούμαι με brushless Μετατροπες rc! Το συγκεκριμένο μοντέλο λοιπόν δεν έμεινε πολύ στα χέρια μου και ορκίστηκα ότι θα ξανααγοράσω inferno μόνο που αυτή τη φορά δε θα είναι μεταλαγμένο μόνο σε θέμα κινητήρα αλλά γενικότερα σαν αυτοκίνητο !
 Η βάση για κάτι τέτοιο αρχικά σκέφτικα ότι θα έπρεπε να είναι ένα καλό σασί οπότε κατευθείαν το μυαλό μου πήγε στο 777! Το επόμενο βήμα θα ήθελε πολύ υπομονή καθώς το project ήθελε να μπεί ότι πιο option υπάρχει είτε της μαμάς kyosho είτε βελτιωτικών οίκων!!
  Ουσιαστιά το μοντέλο είναι μια μίξη ανταλλακτικών με τα περισσότερα να προέρχονται από inferno  777, λίγα από GT, ελάχιστα από MP9 και αρκετά optional fioroni !
Η λίτσα εεε συγνώμη, η λίστα έχει ως εξής:
inferno 777 parts: Σασί, αναρτήσεις, ψαλίδια, hubs, πύργοι αναρτήσεων, radio plate, servo plate
inferno gt parts: εμπρός προφυλακτήρα, body posts, ζαντολάστιχα, option universal ημιαξώνια
mp9 parts: κρεμαγιέρα και servo saver
fioroni parts: πλύμνες τροχών εμπρός-πίσω, suspension plates, κοντρες σασί, βάση και uper plate κεντρικού διαφορικού, κεντρικό διαφορικό τόρσεν!
  Στις αναρτήσεις έχουν τοποθετήθει 600άρες σιλικόνες και Piston rod με μια τρύπα ενώ το μεγάλο ζήτημα ειναι η ρύθμιση των διαφορικών καθώς το τόρσεν που έχει μπεί στο κεντρικό δουλεύει εντελώς διαφορετικά από τα συμβατικά διαφορικά κατανέμοντας την περισσότερη δύναμη εκεί που υπάρχει και η περισσότερη πρόσφυση οπότε θεωρητικά θα μετατραπεί σε έχημα τρενο! Η σκέψη μου είναι να μπούν στο πίσω διαφορικό πιο παχύρευστες σιλικόνες από το εμπρός αλλά θα χρειαστεί μάλλον αρκετό πείραμα σ' αυτό τον τομέα !!
  To project ακόμα βέβαια δεν έχει ολοκληρωθεί αφού θα πρέπει να γίνουν κάποιες ακόμα μετατροπές όπως η αλλαγή των hubs με αυτά του gt καθώς έχουν μεγάλη κλίση για ασφάλτινο αμάξι, να προσαρμοστούν τα πίσω bodyposts από gt! Για την βάση του μοτέρ ακόμα δεν έχω αποφάσισει αν θα φτιαχτεί στο χέρι ή αν θα αγοραστεί έτοιμη, ενώ στα σχέδια μου είναι να κατασκευαστεί και μια πλάκα carbon για upper plate που θα ξεκινάει οτο πιίω διαφορικό και θα φτάνει στο εμπρός! Όσο για το καπάκι και το brushless combo......ξέρω αλλά δε λέω: P!! Με λίγα λόγια, πολύ υπομονή και δουλειά ακόμα!!!
   Όποιος έχει να παρατηρήσει ή να προτείνει κάτι ακόμα και αν βλέπει κάτι λάθος στη μετατροπή θα ήθελα να το σχολιάσει!!!

















                                                                                19/9/2011

H μετατροπή έχει πλέον ολοκληρωθεί  το αυτοκίνητο ουσιαστικά είναι ένα mp777 με προσαρμογή ανταλλακτικών  από gt.mp9 και fioroni!
   Το εμπρός σύστημα διεύθυνσης είχε παραμείνει ως έχει του 777! Να σημειώσω ότι η βασικότερη διαφορά ενός 777 από ένα 7,5 ή gt είναι το μπροστινό σύστημα αφού έχει άλλα ψαλίδια άλλα hubs και άλλα suspension plates που του επιτρέπουν να έχει πολύ μεγαλύτερη γωνιά στριψίματος με θετικό caster πράγμα που ευνοεί στο χώμα! Επειδή όμως το αυτοκίνητο πλέον έγινε ασφάλτινο έπρεπε να προσαρμοστούν hubs από gt ή 7,5 για να μειωθεί η γωνία caster πράγμα που σημαίνει ότι ταυτόχρονα θα έπρεπε να αλλαχτούν και τα upper arms. 'Ετσι αγοράστηκαν αλουμινένια hubs και upper arms που ταιριάζουν σε gt και 7.5 !
   Επείσης επιλέχτηκε το αυθεντικό conversion και της kyosho το οποίο είναι universal και ταιριάζει σε οποιοδήποτε inferno υπάρχει!! Η βάση του μοτέρ της kyosho ταιριάζει κανονικά στις υπάρχουσες υποδοχές που βιδώνει η  πίσω βάση του διαφορικού αλλά δυστηχώς δεν ταιριάζει με την επάνω βάση του κετρικού διαφορικού της  fioroni οπότε είναι και ο μόνος ανοιχτός λογαριασμός που υπάρχει αφού όπως φαίνετε και στις φώτο η βάση του μοτέρ με το upper plate της fioroni συνδέονται μόνο με μια βίδα (ωστόσο ο καλός ο πατεντάκιας πάντα βρίσκει μια λύση έτσι  κάτι θα σκεφτώ να κάνω). Οπότε μένει να μπεί ο φονιάς (μοτέρ, esc) ενώ για καπάκι μάλλον θα μπεί φορμουλίσιο καταπάσα πιθανότητα της εταιρίας bysm!!
  Το μεγάλο αγκάθι στην ιστορία παραμένει το μεσαίο τορσέν που δεν ξέρω κατά πόσο θα λειτουργήσει ωστόσο θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει αν μη τι άλλο ένα διαφορετικό  inferno από όλες τις πλευρές, ενώ ανοιχτό παραμένει το ενδεχώμενο να μπεί carbon upper deck!














5/11/2011

Tελική διαμόρφωση με αναρτήσεις αλουμινίου απο dm-1 ενω  χρειάστηκε να ανοιχτούν νέες τρύπες στους εμπρος πύργους
μοτέρ leopard 4282 με 3500peak watt
mamba monster esc 
Δείτε το βιντεο στο τέλος του άρθρου 


 











Δειτε την συνεχεια της μετατροπης σε gt2 με σασι carbon
εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.