ghfhffgfmhj

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Kyosho superten fw04 brushless conversion






Kyosho superten fw04 brushless conversion with mid diff
 05/08/2012

   Προσφατα  ηρθε στα χερια μου ενα Kyosho fw04 το οποιο βεβαια τι αλλο θα μπορουσε να γινει εκτος απο brushless καθως τα δεσιματα και η ποιοτητα του αυτοκινητου σε προδιαθετουν για αγρια ξεκολιματα στις στροφες και τελικες που θα ζηλευαν φορμουλες κατι που μοιαζει αρκετα εφικτο καθως το αυτοκινητο εχει προδιαγραφες για να μπει πιστα ενω απ την αλλη το βαρος του δεν ξεπερνα τα 2kg!






  Στην μετατροπη τωρα ....το αυτοκινητο ειναι δυταχυτο οποτε  υπηρχαν δυο λυσεις η απλα να γινει (μπλοκε) μονοταχυτο με ανταλλακτικα(αξονα και spur gear ) απ τον προκατοχο του (fw03) ή να προσαρμοζωταν κεντρικο διαφορικο !Παρολο  το οτι το μπλοκε θα ταιριαζε καλυτερα στο αυτοκινητο ως ασφαλτινο πισταδικο μου αρεσε καλυτερα η ιδεα της κατανομης  δυναμης στους εμπρος η πισω τροχους κατα βουληση που προσφερει ενα κεντρικο διαφορικο !Ετσι λοιπον η μετατροπη ξεκινησε εχωντας ενα κεντρικο διαφορικο στα χερια μου απο Kyosho dbx το οποιο και θα προσαρμοζα!





Κεντρικο διαφορικο dbx ,την θεση του γρασου που εχει απ την αντιπρωσοπεια πηρε σιλικωνη 20.000


    Στην συνεχεια πολυ ψαξιμο ωστε να βρεθουν κεντρικα ημιξωνια cvd που θα ειχαν τα εξης χαρακτηριστικα :μηκος 7,5cm ,εσωτερικη διατομη κουπας ημιαξωνιου 6mm και διαμετρο πυρου 2mm !Οπως καταλαβαινετε πολλες οι παραμετροι ωστε να βρεθει αυτο που ακριβως ηθελα ...το αποτελεσμα???κεντρικα ημιαξωνια προιον μιξης απο κουπες κεντρικων cvd απο ae rc8 και ακραξωνιων απο Thunder tiger mta-4!




Κεντρικα cvd με κουπες απο ae rc8 και ακραξωνια απο thunder tiger mta4
δραματικη διαφορα σε παχος των stock Ημιαξωνιων με τα cvd της μετατροπης


     Σαν βαση μοτερ χρησιμοποιησα μια ετοιμη απο ofna sc 10 στην οποια χρειαστηκε να ανοιχτει μεγαλυτερη τρυπα για να φωλιασει το ρουλεμαν του διαφορικου απο dbx ενω για μπαταρικουτο χρησιμοποιησα επεισης απο ofna sc 10!
βαση μοτερ ofna sc 10 με νεο ανοιγμα οπης ρουλεμαν 18mm


 Στην εφαρμογη τωρα .... διαφορικο και βαση μοτερ καθησαν μια χαρα πανω στο σασι στο οποιο ανοιχτηκαν καινουργιες τρυπες για να βιδωθουν  .














τα ημιαξωνια ομως ηθελαν  λιγη δουλιτσα και χρειαστηκε να τροχιστουν καθως επρεπε να μικρυνει το μηκος τους κατα 2mm περιπου ωστε να διμιουργηθουν οι καταλληλες ανοχες για να δουλευουν αβιαστα σε περιπτωση στρεβλωσης του σασι ενω επεισης επρεπε να μικρυνει και η διαμετρο της μπιλιας του ακραξωνιου ωστε να φωλιασει στην κουπα του διαφορικου του dbx!



 Το μπαταρικουτο  απο Ofna sc10 μπηκε στην θεση του μπαταριοκουτου της νιτρο εκδοσης ωστοσο κατεληψε ολο τον χωρο στο αριστερο μερος του αυτοκινητου οποτε το servo τιμονιου επρεπε να μπει στα δεξια . Ετσι το servo saver μεταφερθηκε  απ την αριστερη κολωνα στην δεξια ....


το servo saver μεταφερθηκε στην δεξια κωλονα της κρεμαγιερας



μεχρι εδω ολα καλα ....μενει να φτιαχτει καινουργιο upper decκ καθως το παλιο δεν μπορει να μπει αφενος μεν επειδη το εμποδιζει το μπαταριοκουτο και εφετερου δε επειδη η υποδοχη  για στιριξη του σερβο τιμονιου του upper deck ειναι στα αριστερα !




 06/12/2012


    Μετα απο τεσσερις μηνες (1,5 μηνα μονο πηρε για να ερθει το carbon) επανερχομαι
για την ολοκληρωση της μετατροπης.
  Οπως ειχα αναφερει και πιο πανω το καινουργιο upper deck θα μπει με εντελως διαφορετικη διαταξη και θα τοποθετηθει στα δεξια του αμαξωματος αντι στα αριστερα
  Το carbon που χρησιμοποιησα ηταν ετοιμη πλακα  (οχι υφασμα)παχους  2mm οσο και το παχος του αλουμινενιου που προυπηρχε!
Ξεκινωντας λοιπον εσχεδιασα σε ενα σκληρο χαρτονι το πατρον του  νεου upper deck χρησιμοποιωντας το παλιο σαν μετρο για το συνολικο μηκος αλλα και τις τρυπες/πατουρες που θα γινοντουσαν για να μπει στα εμπρος και πισω bulkheads των διαφορικων






(η διαδικασια αυτη θελει ιδιαιτερη προσοχη καθως θα κρινει το ποσο ακριβες και με μικροτερες ανοχες θα ειναι το ανταλλακτικο που θα κατασκευασουμε !

Στην συνεχεια ξεπατικωσα το σχεδιο απ το χαρτονι στο carbon με μια φαλτσετα ...




 και το κοψιμο εγινε με τροχο στις μεγαλυτερες πλευρες του εξαρτηματος και dremel με ατσαλινο τροχο για τις μικρες πλευρες και τις γωνιες!




















Παρομοιως εφτιαξα και ενα diff plate για το κεντρικο διαφορικο....







 Το μοτερ που μπηκε ειναι ενα robotronik  platinum 1/8 6.5t (3400kv) μεγεθους 3674 και esc το αξιομαχο mamba max pro της castle creations!








































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.