ghfhffgfmhj

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

HPI BULLET FLUΧ (mamba max και mamba monster)

Μια κατηγορια πολυ δημοφιλεις στα τ/κ αυτοκινητα ειναι αυτη των monster trucks !!!!
Ομως οχι τοσο δημοφιλη στην κλιμακα 1/10 οσο στα 1/8 οπου βλεπουμε τα περισσοτερα μοντελα !!
Εξαιρεση αποτελη το προσφατο bullet της hpi καθως κ το πιο παλιο stampede της traxxas ωστοσο αν καποιος ψαξει θα βρει κ αλλων εταιριων οχι τοσο γνωστων monster 1/10 !!
Το bullet εντιπωσιαζει αρχικα με την ωραια εμφανιση του !ξεχωριζουν τα τεραστια ζαντολαστιχα με τις ζαντες σε μαυρονικελ κ τα διπλα αμορτισερ ενω υπαρχουν 2 διαθεσιμα μοντελα , Bullet mt (monster truck)και Bullet st(stadium truck) 2 ιδια αμαξια ουσιαστικα με αλλα καπακια κ ζαντολαστιχα!!
Στην πραξη τωρα κ αφου το οδηγησα με το μαμισιο combo στην συνεχεια δοκιμαστηκε με  το mamba max pro 4600kv αλλα κ με το mamba monster 2200kv(με 2σελη κ 19αρι Pinion )  μου αρεσε το πολυ καλο ζυγισμα  του το οτι στριβει σα τρενο ενω με δυνατο combo σηκωνει σουζα για πλακα δυσκολα φερνει καπακι !
Tο μοτερ με το esc που φοραει ειναι το γνωστο ezrun 9t 35a (παιζει μεχρι 2σελη)με χρωματα hpi που μονο για monster δεν κανει !αν και εχει ροπη να τραβηξει το 3ων κιλων γομαρι αφου ειναι brushless ενω σ αυτο βοηθαει το πολυ μικρο γραναζωμα (10t pinion κ 50t spur)ωστοσο ενα esc με περισσοτερα αμπερ θα ηταν πολυ καλη αναβαθμιση κυριως για καπιον που θελει να του (πιει το αιμα) !!
Σασι αλουμινιου 3mm, πλακα στηριξης βασης διαφορικου servo plate κ πλακακια αλουμινιου ,μπαταριοκουτο που χωραει δισελη μπαταρια  ενω η μεταδωση γινετε με μπρος πισω διαφορικα κ στη μεση χρισιμοποιειται spur gear με slipper!!
Οι πρωτες μετατροπες-αλλαγες που εκανα ηταν να κατασκευασω ενα wheelie bar να αλλαξω το esc κ το moter κ να τριμαρω λιγο τo μπαταριοκουτο ωστε να μπορει να δεχκει κ 3σελη!!



με μαμισιο ezrun 9t

10αρι πινιον spur με slipper

14 καρε πλαστικo
διπλα αμορτισερ



servo saver ενσωματωμενο στο servo horn
χειροποιητο wheeliebar
Κατασκευη χειροποιητου whellie bar









με mamba max pro 4600kv



με mamba monster
με αυτο το μοτερ κυριολεκτικα σκιζει λαστιχα ωστοσο δε θα το συνιστουσα καθως με την δευτερη μπαταρια λυγισε το ενα εμπρος ημιαξωνιο !!ειναι πολυ δυνατο μοτερ γι αυτο το αμαξι επιπλεον  η hpi προσφερει πολυ λιγα hop ups για το συγκεκριμενο αυτοκινητο πραγμα που θα ηταν απαραιτητο για τετοια δυναμη!!!ωστοσο το παιχνιδι που κανει αυτο το τερατακι κ ειδικα με τετοιο μοτερ ειναι απιστευτο!!κατι αλλο που θα πρεπει να εχετε υποψιν σας ειναι να ξεβιδωσετε το slipper αρκετα ωστε να εκτωνωνετε λιγο η δυναμη του μοτερ στην περιπτωση που βαλετε δυνατοτερο  αλλα κ με το μαμισιο ωστε να γλυτωσετε πολλες φθορες στο συστημα μεταδοσης!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.