ghfhffgfmhj

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΙΣΙΩΜΑ ΛΥΓΙΣΜΕΝΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ

   Υπαρχει μια πολυ απλη διαδικασια που μπορει να σωσει την καλη μας εξατμιση οταν αυτη εχει λυγισει ή εχει κανει καποιο βαθουλομα μετα απο στουκα!
   Δε θα χρειαστουμε ουτε σφυρια ουτε καλεμια !Τα απαραιτητα υλικα για την επιδιορθωση ενος βαθουλοματος ειναι ενα μπουκαλι με γαλα ........ναι ακριβως κ τιποτα παραπανω!
   Θα εχετε παρατηρησει οτι εαν αφησετε ενα μπουκαλι με γαλα ή με οποιοδηποτε υγρο  μεσα στην καταψυξη αυτο θα φουσκωσει!Το φαινομενο αυτο θα μας βοηθησει ωστε να συνεφερουμε σε καποιο βαθμο η να κανουμε την εξατμιση μας να φαινετε οπως ηταν πριν!
     Πολυ απλα ταπωστε ολες τις εισοδους της εξατμισης γεμιστε την με γαλα και αφηστε την για ενα βραδυ μεσα στην καταψυξη!Η διαδικασια μπορει να επαναληφθει εαν δεν επανελθει εαν ωστοσο δεν βλεπουμε αποτελεσματα  αντι για γαλα μπορουμε να χρησιμοποιησουμε νερο ωστοσο θα πρεπει να ελεγχουμε ανα 2 ωρες αφου μπει στην καταψυξη καθως το νερο κατα την τηξη του μπορει να παραμορφωση την εξατμιση !
    Να σημειωσω οτι η εξατμιση δεν πρεπει να ειναι  τσακισμενη ή να εχουμε προσπαθησει να την ισιωσουμε χτυποντας την γιατι  θα ισιωσει ναι μεν αλλα τα τσακησματα κ τα χτυπηματα θα μεινουν!

 ΠΡΙΝ:





ΜΕΤA
(1η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ME ΓΑΛΑ):





2η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΝΕΡΟ:

Τελικο αποτελεσμα μετα απο την διαδικασια παγωματος και γυαλισματος


Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

JAMMIN CRT X2 BRUSHLESS WITH MECHANICAL DISC BRAKES CONVERSION (CASTLE 1717) PART 2

Συνεχεια απο το πρωτο μερος της μετατροπης!

Φωταγραφικο υλικο και  βιντεο απ την τελικη μορφη της μετατροπης του truggy
το οποιο πλεον ειναι ετοιμο να "φαει" σκονη!!

     Το esc μαρκας infinite ειναι αεροπλανικου τυπου ("opto" χρειαζετε εξωτερικο bec για να λειτουργησει δηλαδη , high voltage  5-10s ) ωστοσο εχει αυτοκινηταδικο προγραμματισμο δηλαδη οπισθεν κατ επιλογην ,προοδευτικο φρεναρισμα και μπορει να δουλεψει και σε πιστολατη τηλ/ση χωρις κανενα προβλημα!
   Εsc και μοτερ φαινετε να συνεργαζονται αψογα χωρις καθολου cogging  ωστοσο  μεσ την βδομαδα θα φανει στην πραξη οποτε και θα εχω εκτενεστερες πληροφοριες και βιντεο με πολυυυυ σουζα θελω να πιστευω ,οσο για το ακριβες voltage που θα δουλευει το συστημα?θα δειξει  ;D!Στο παρακατω βιντεο παντως ειναι 7σελο!!!



Συνεχεια στο τριτο μερος με περισσοτερες φωτο και video 




Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

MUGEN MTX4 BRUSHLESS CONVERSION

     


Kαλα τα ηλεκτρικα 1/10 full carbon κ παναλαφρα δε λεω ομως τι γινετε οταν τα κινει ενα brushless system που στροφαρει στις 60000rpm η και παραπανω .....εκει τα πραγματα δυσκολευουν οδηγικα κ σιγουρα ενα νιτρο σασι σε γενικες γραμμες παταει πιο σταθερα κυριως λογο αυξημενου βαρους!
     Η παρακατω μετατροπη εγινε σε ενα πρωην νιτρο mugen mtx4  κ μπορει να εφαρμοστει στα περισσοτερα 1/10 πιστας πχ (v one rrr,xray nt1,serpent 720 κ.α) αφου ειναι κατα μεγαλο ποσοστο ιδια αυτοκινητα!
  Τα περισσοτερα μοντελα 1/10 ειναι διταχυτα κ ειναι το πρωτο πραγμα που θα πρεπει να μετατραπει!

        Η μεταδωση μεσω δυταχυτου κιβωτιου χρησιμοποιει παντα μονοδρομικο ρουλεμαν στο γραναζι (spur) της πρωτης ταχυτητας ενω το γραναζι της δευτερας περιστρεφετε ελευθερα !
2η ταχυτητα                                            1η ταχυτητα
       Η μια περισπτωση ειναι ,  να αφαιρεθει  η δευτερη ταχυτητα  ,η μεταδωση δηλαδη να γινει μονο με την  πρωτη αλλα σ αυτην την περιπτωση το αμαξι θα μπορει να φρεναρει μονο μεσω μηχανικων φρενων κ οχι με τον ηλεκτροκινητηρα και η αλλη περιπτωση ειναι να μπλοκαρουμε με καποιο τροπο το spur πανω στον αξονα μεταδωσης(μπλοκε)!
    Εγω διαλεξα την δευτερη περιπτωση ωστε να φρεναρω με το μοτερ αφου ειναι σχεδον αδυνατο χωρωταξικα να μεινουν τα εξαρτηματαμα για τα μηχανικα δισκοφρενα και να προσαρμοστει το μοτερ!
  Χρησιμοποισα τον ανταπτορα της πρωτης ταχυτητας του mugen απ τον οποιο αφαιρεσα το μονοδρομικο ,
 κ στην θεση του μπηκαν ρουλεμαν,
 ενω για να μπλοκαρω την μεταδωση διαμορφωσα εναν ανταπτορα spur gear απο traxxas revo !

Βαση μοτερ και  battery tray φτιαχτηκαν στο χερι απο αλουμινιο  

                             


 ενω το συνολο κινει ενα μοτερ brushless tekin 7800kv το οποιο τροφοδοτειται απ το 120a xerun της hobbywing!